روابط عمومی

روابط عمومی

تاریخ : یکشنبه 06 مهر 1399 زمان : 11:48 | بازدید : 46
نویسنده : Admin | نظرات (0)

رضایت مشتری

 

 

روابط عمومی به تبادل اطلاعات بین شما و مردم اشاره دارد. نحوه برخورد شما با مشتری تاثیر زیادی در رسیدن به اهداف حرفه ایتان دارد . در دنیای امروز، داشتن روابط عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است و از ضروری ترین مهارت های مورد نیاز در حرفه بازاریابی است .

 

روابط اجتماعی  

 

24. رسانه های اجتماعی

 

رسانه های اجتماعی از اهمیت زیادی در حرفه بازاریابی برخوردارند ؛ به طوری که 92% از بازاریابان معتقدند که استفاده از رسانه های اجتماعی باعث بهبود فروش آن ها شده است . انتخاب کانال مناسب و حفظ حضور فعال در این رسانه ها بسیار ضروری است . اغلب اوقات استخدام یک مدیر تمام وقت رسانه های اجتماعی کمک زیادی به بهبود عملکرد حرفه ایتان خواهد کرد . 

 

25. مدیریت چندین پروژه به صورت همزمان

 

این که تمام تمرکزتان بر روی انجام به نحو احسن یک پروژه باشد، بسیار خوب است اما باید بتوانید چندین ایده و پروژه را در کنار هم مدیریت کنید. داشتن مهارت مدیریت زمان، در حرفه بازاریابی بسیار مهم است.

 

 26. پژوهش

 

بازاریابی، ارتباط تنگاتنگی با پژوهش دارد . پژوهش به معنای تجزیه و تحلیل صنعت های مختلف ، مصاحبه ها، نظر سنجی ها و موارد دیگر است. بازاریابی که می‎ تواند اطلاعات لازم برای پروژه مورد نظر را جمع آوری کرده و تجزیه و تحلیل کند نه تنها موفق نخواهد شد، بلکه در سال های بعد به بالاترین سطح خود خواهد رسید . 

 

27. رهبری

 

یک بازاریاب بزرگ ، یک رهبر قدرتمند است و تیم خود را برای تحقق اهداف حرفه ای استخدام و ترغیب می ‎کند . 

 

28. مهارت تصمیم گیری

 

گاهی مواقع حتی در صورت دسترسی به اطلاعات زیاد ، افراد توانایی اتخاذ تصمیم مناسب را در خود نمی ‎بینند و ممکن است دچار اشتباه شوند . مانند هر مهارت دیگری، تصمیم گیری نیز قابل یادگیری است. تمرین کنید، به تجزیه و تحلیل بپردازید و تصمیم مناسبی اتخاد کنید. حتی اگر بی گدار به آب زدید، از اشتباه خود تجربه کسب خواهید کرد. 

 

29. شبکه سازی اینترنتی

 

برای توانمندی در استفاده بهتر از فرصت ها و ایده ها ، نیازمند شناخت افراد بیشتری هستید و به همین دلیل باید زمان زیادی از وقت خود را صرف برقراری ارتباط با افراد در رسانه های اجتماعی ، کنفرانس ها و سایر شبکه های اینترنتی کنید .

 

 30. HTML

 

این مهارت که مرتبط با دانش اینترنتی است ، برای هر فردی که در حوزه دیجیتال فعالیت دارد ، ضروری است . لازم نیست که در آن متخصص باشید اما باید دانش اندکی در این زمینه برای حرفه بازاریابی کسب کنید . مطالعات نشان داده که برخوردار بودن از مهارت HTML، تا 20% در پیشرفت مشاغل بازاریابی تاثیر گذار است . 

 

31. تقویت تفکر عموم نسبت به خود

 

یک بازاریاب موفق می ‎داند که موفقیت او در حرفه اش تا حد زیادی به طرز فکر مشتریان نسبت به او بستگی دارد و بنابراین دائما در تلاش برای تثبیت مهارت ها و توانایی های خود در ذهن مشتریان است . مشارکت در رسانه های اجتماعی و صحبت در رابطه با رویداد ها، تاثیر زیادی در تقویت افکار عمومی خواهد داشت . 

 

32. پیش بینی و رسیدگی به موارد

 

داشتن استراتژی و تکنیک در حرفه بازاریابی این امکان را به شما می ‎دهد تا مشتری بیشتری جذب کنید. قبل از مراجعه مشتری ، درصدد افزایش شاخص های اعتماد او برایید . برای مثال حمل و نقل کالا را رایگان کنید و یا برای آن تخفیف مناسبی در نظر بگیرید که این موارد به تسریع پیشرفت شما در این حرفه کمک فراوانی خواهد کرد . 

 

33. متقاعد کردن مشتری

 

بسیاری از مردم معمولا به دلیل ترس از خرید برخی اجناس ، از خرید آن ها به طور کل صرف نظر می ‎کنند . در چنین مواقعی یک بازاریاب باهوش ، درصدد متقاعد کردن مشتری برای خرید اجناس خود برخواهد آمد . متقاعد کردن مشتری با صحبت کردن درباره کیفیت اجناس و ویژگی های منحصر به فرد آن حاصل می‎شود.

 

رضایت مشتری  

 

34. CRO

 

CRO به معنی بهینه سازی نرخ تبدیل می‎باشد. این مهارت در حرفه بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار است. تها هدف تبلیغات، فروش است و یک بازاریاب، با به کار بردن نکات و ترفند های CRO می‎تواند این فرایند را تسریع کند. درک این اصول کاملا آسان است و به شما این امکان را می‎دهد تا با اتخاذ بهترین روش، به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهید. 

 

35. عملکرد مناسب در شرایط دشوار

 

یکی دیگر از مهارت های ارزشمند در حرفه بازاریابی ، داشتن عملکرد مناسب در شرایط دشوار است . این که یک بازاریاب در مواجهه با کمبود ها بتواند به نیازهای مشتری جامه عمل بپوشاند و بهترین ارائه را داشته باشد ، او را از سایر افراد در این حرفه متمایز خواهد کرد . 

منبع:

https://namnak.com/%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C.p30198

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش