سیستم کنترل تردد پارکینگ

سیستم کنترل تردد پارکینگ

تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1399 زمان : 9:30 | بازدید : 42
نویسنده : Admin | نظرات (0)

 

راهبند - انواع راهبند اتوماتیک پارکینگ | ایمن رهرو

به صورت کلی این سیستم ها در دو سطح قابل ارایه می باشند که اول با استفاده از سخت افزار و نرم افزار های سازندگان خارجی و دوم با استفاده از نرم افزار بومی و داخلی و سخت افزار اسمبل شده داخلی است. لذا ما با توجه به اهمیت سامانه ورود و خروج پارکینگ علاوه بر امکان ارایه سیستم های اروپایی، اقدام به طراحی و مهندسی نرم افزار و سخت افزار سیستم مدیریت ورود و خروج پارکینگ بر اساس نیازها و فرهنگ ترافیک بومی نموده ایم،که بر اساس آن بتوان ضمن پردازش پلاک های فارسی و ثبت آنها و سیاست های بهره برداری را تا حد امکان در سطوح مختلف پیاد سازی نمود و در این راستا سیستم مدیریت ورود و خروج پارکینگ خود را آماده عرضه به مشتریان داریم و همزمان بر اساس سفارش مشتریان نیازهای آنها را به راحتی پوشش می دهیم.

 

تردد با کارت

این روش معمول ترین و پایه سیستم قیمت راهبند های تردد به پارکینگ است، به این گونه که در هنگام ورود راننده پس از رسیدن به گیت ورودی و پردازش پلاک خودرو خود ( لازم به ذکر است بر ساس درخواست خریدار می توان سیستم پردازش پلاک را حذف نمود) و دریافت کارت از اپراتور کارت موقت خود را دریافت کرده و راهبند به صورت اتوماتیک برای وی باز می شود و خودرو وارد پارکینگ می شود. همچنین در هنگام خروج از پارکینگ راننده می توانند از پارکینگ ( پس از پرداخت ) بعد از تحویل دادن کارت از پارکینگ خارج شود.

تجهیزات سیستم تردد با کارت

-انواع کارت

-کارت خوان

-کامپیوتر و سرور

-نرم افزار

 

تردد با تگ

و اتصال آن به نرم افزار این شرکت می توان قابلیت تردد بدون کارت یا بلیط به پارکینگ را برای آن دسته از مراجعینRFID با استفاده از راهکار

که به عنوان مالک ، مشتری یا غیره در سیستم تعریف می شوند را فراهم نمود . همچنین برای تخصیص بخشی از جایگاههای پارک در داخل پارکینگ نیز از همین امر استفاده می گردد.

تجهیزات سیستم تردد با تگ

-انواع تگ (برچسب)

-آنتن برد بلند

 

تردد با بلیط

استفاده از بلیط با استفاده از دستگاه های خودکار ارایه دهنده بلیط امکان پذیر است در این حالت نیاز به حضور اپراتور نمی باشد ، اما راهکار دوم استفاده از اپراتور و دستگاه پرینت حرارتی می باشد که پس از ایجاد کد و مشخصات ورودی در اختیار مراجعه کننده قرار می گیرد. تفاوت این دو روش در میزان هزینه و زیر ساخت های سخت افزاری مورد نیاز می باشد لیکن هر دو حالت توسط این شرکت ارایه می گردد.

• تجهیزات سیستم تردد با بلیط ( تیکت و یا پرینت حرارتی )

• دستگاه ارایه دهنده تیکت

• دستگاه اخذ تیکت

• پرینتر حرارتی

 

تردد با دستگاه

این دستگاه در ورودی و خروجی پارکینگ قرار میگیرند که کارت مخصوص هر خودرو که حاوی اطلاعات خودرو می باشد را به طور اتوماتیک به راننده ارایه و هنگام خروج خودرو نیز کارت توسط راننده به دستگاه برگشت داده می شود و دستگاه به صورت خودکار کارت را دریافت و با کنترل نرم افزاری به صورت خودکار راه بند برای خروج باز می شود.

تجهیزات سیستم تردد با دستگاه

• دستگاه ارایه دهنده کارت

• دستگاه اخذ کارت

 

تردد با ثبت پلاک

سیستم تشخیص پلاک خودرو سامانه‌ای کاملا خودکار است که شماره‌ی پلاک خودرو را تشخیص می‌دهد. این سامانه ابتدا توسط دوربین مخصوص، تصویری از خودروی عبوری اخذ می‌کند و سپس با استفاده از روش‌های پردازش تصویر پیشرفته، شماره‌ی پلاک خودرو را به صورت متن استخراج می‌کند. سیستم تشخیص پلاک خودرو راه حلی برای ثبت پلاک در سیستم های پارکینگهای معمولی، جهت تسریع در ثبت اطلاعات خودرو و یا استفاده جهت پارکینگ های خصوصی برج ها و یا سازمانها، جهت کنترل تردد خودروهای از پیش تعریف شده در بانک اطلاعاتی سیستم استفاه می باشد. از این راهکار می توان به صورت ترکیبی با سایر روش های فوق مانند کارت ، بلیط و غیره استفاده نمود.

تجهیزات سیستم تردد با ثبت پلاک

• دوربین پلاک خوان

• کامپیوتر و سرور

• نرم افزار ثبت پلاک

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش