صنعت سئو

صنعت سئو

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 زمان : 10:15 | بازدید : 46
نویسنده : Admin | نظرات (0)

سئو محلی چگونه می‌تواند در رتبه بندی سئو سایت موثر باشد؟ - اخبار رسمی

 

یکی از جنبه های چالش برانگیز فرآیند بازاریابی محتوا ، ایده های طوفان فکری برای کلمات کلیدی و موضوعات مرتبط است که مورد توجه خریداران B2B قرار می گیرد.

 

تعامل خواننده و روابط با کیفیت بالا از چگونه صفحه اول گوگل باشیم  محتوای بصیرت آمیز ، جالب و اصلی ناشی می شود - نه از فرو بردن انگشتان پا برای یک آزمایش.

 

خبر خوب این است که شما در حال حاضر تمام آنچه را که برای طوفان مغزی و تولید چنین محتوایی لازم دارید ، به دست آورده اید. شما به سادگی باید به اطلاعاتی که قبلاً دارید به روشی منحصر به فرد نزدیک شوید. سه راهکار را بخوانید که به شما کمک می کند موضوعات مرتبط وبلاگ B2B را که خوانندگان می خواهند در مورد آنها بخوانند و مشتریان می خواهند به اشتراک بگذارند پیدا کنید.

 

1. از منابع داخلی برای پاسخهای آلی استفاده کنید

اول ، برای یک سورپرایز لذت بخش آماده شوید: بیشتر جوابهایی که شما می خواهید دقیقاً زیر بینی شماست! منابع و دانش داخلی که شما و تیمتان جمع آوری کرده اید منبع بسیار خوبی برای موضوعات ارسال پست در وبلاگ و منابع نوع "پرسش های متداول" است.

 

در اینجا چند روش برای دستیابی به این اطلاعات وجود دارد:

 

ایمیل های اخیر خود را در مورد نگرانی های مشتری و تحولات محصول جدید مرور کنید.

در جلسات فروش خود یادداشت برداری کنید تا بفهمید مردم در طی فرایند فروش چه س questionsالاتی را می پرسند. چه مضامین تکراری را می بینید؟

موضوعات داغ در صنعت شما چیست و نظر شما چیست؟

چه پاسخی می توانید از طریق وبلاگ شرکت خود ارائه دهید که باعث ایجاد رابطه با مشتری شما شود و روند فروش را پیش ببرد؟

2. مهندس معکوس رسانه های اجتماعی برای ایده های بصیرت آمیز

رسانه های اجتماعی نیز می توانند ابزاری مفید برای طوفان مغزی باشند ، اما نه به روشی که فکر می کنید. محبوب ترین سیستم عامل های خود را برای تولید محتوای بصیرت و مفید مهندسی معکوس کنید. نحوه کار:

 

گروه ها و روندهای رسانه های اجتماعی را که خوانندگان و مشتریان احتمالی آنها به آنها علاقه مند هستند پیدا کنید. در LinkedIn ، این به معنای گروه ها و شرکت هایی است که ممکن است آنها را دنبال کنند. این در گوگل پلاس ، فیس بوک و توییتر به معنای هشتگ و برچسب موضوعی است.

ببینید که مکالمه در مورد کدام موضوعات می چرخد ​​و برای پاسخ به این س postsالات پست های اطلاعاتی ایجاد کنید.

می توانید به حضور در شبکه های اجتماعی تجارت شخصی خود ، حضور رقبا یا ابزارهایی مانند Topsy بپردازید که به شما امکان می دهد از سال 2006 در توییتر جستجو کنید. در عمق گذشته دفن شده اید ممکن است چند سنگ قیمتی پیدا کنید که مغز شما را کار می کند . همچنین می توانید از یک ابزار نظارت بر شبکه های اجتماعی برای شناسایی موضوعات ارسال وبلاگ استفاده کنید.

 

شکوفایی نهایی برای این استراتژی؟ پست را بنویسید و از آنجا که ایده گرفتید به آن پیوند دهید - به گروه LinkedIn "نکته کلاه" بدهید و به آنها بگویید که در این پست به س theirال آنها پاسخ داده اید. بهترین سناریو شما مشتری جدیدی استخدام کرده اید ، بدترین حالت شما خود را به عنوان مرجعی در موضوع برای همه کسانی که موضوع مکالمه را می بینند قرار داده اید.

 

3. با استفاده از ابزارهای تولید موضوع ، تخیل خود را جرقه بزنید

ایده های ارگانیک همیشه بهترین هستند ، بنابراین بهتر است از استفاده مکرر از ابزارهای تولید محتوای موضوعی اجتناب کنید. گفته شد ، آنها راهی عالی برای تحریک مغز شما برای واکنش به چیز جدید هستند! بعد از اینکه خوراک RSS خود را که روندهای فعلی را پوشش می دهد ، جلب کردید ، روی ابزار طوفان مغزی کلیک کنید و ببینید چه چیزی به فانتزی شما ضربه می زند.

 

یکی از ابزارهایی که ما عاشق آن هستیم ، تولید محتوای ایده محتوای Portent است. به سادگی کلمه کلیدی صنعت خود را تایپ کنید و عناوین جالب و دمدمی ایجاد کنید که ایده های شخصی شما را جلب می کند. برای نگاهی دقیق تر به یک موضوع ، Tweak Your Biz’s Title Generator را امتحان کنید ، که لیستی از صدها ایده مبحث درباره مقاله یا موضوع ارسال وبلاگ شما ایجاد می کند.

 

توسعه موفقیت آمیز محتوا - نوعی که می تواند سئو چیست  باعث افزایش ترافیک شود - کار سختی را می طلبد. شما باید تجربه ، نقاط قوت و بینش خود را به میز بیاورید و آنها را با مشتریان احتمالی خود به اشتراک بگذارید. برای پر کردن وبلاگ شرکت خود با محتوایی که باعث جذب و تبدیل می شود ، از این نکات مرتبط با ایده پردازی استفاده کنید.

 

چگونه موضوعات وبلاگ را برای شرکت خود طوفان فکری می کنید؟ آیا از متخصصان موضوع داخلی ، شبکه های اجتماعی یا موضوعی استفاده می کنید

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش